Braintree

Första arbeitsvikå åvklara! He va roli å adeleis än i Nedevetil/Krombi.
Igår fyllt värdpappan, så på mårne baka vi me värdmamman cupcakes! San kört vi in ti Boston å plocka åpp Alexa från busstation. Terifrån vidari ti vpappans arbeite me cupcakes! Hans avdeilning var verkligen glad yvi muffinsa! Baket he fo vi all heim tibaka. På kvellde fo vföräldra ut å ita, så jag å Alexa bistellt pizza :)

Ida fo vi me Lori & Alexa ti Braintree ti en shoppingmall. Ja hitta no na, men ja tzöft int na, fä he finnsa int na storleika.. San fo vi å fix en tilifon åt me, vilket to leeeng. Men ja er bara nöjd yvi et he er fixa!

Vi var just me Alexa ti matbode, Stop&Shop, så nu har ja åppdatera mässäilylåda min! (Bad bad Lena..) Ja fick tzör heim! He gad heilt bra, ödiast var et he var svårt ti sij tå e var så mörkt å he er gårr backåt hij.

Imårån far ja in ti Boston me na ader au paira! Sir verkligen fram imot he! Hoppas på ti hitt na shoppase åt me :) Ja tror et ja har kvar 2 tröijå som int ja har anvend hij na ennu :D (förutom na somarkleda)

Nu ska ja fa ner å ita! Ti har iaf hittills hadd go mate jer. Liti adeleis än ter heim, men entå int amerikanskt, som tur!

Nest helg val e New Jersey å New York! Vi far me ader au paira bl.a. å skåda på St. Patrick's Day parade :)


Här bor jag :)


Peanutbutter cupcakes!




Utsikte från Tom's konttore




Vi kört om typ original Dunkin Dounuts. Tij star tilåme en polis i fönstre :D


Boston Cream Pie


Alexa & Lori




En lillan deil åv shoppingcentre


Bye bye iPhone.. Hello Samsung!

Kommentarer
Postat av: carkko

Oj Lena du verkar ju ha e jättebra!!!! Å domdi peanutbutter cupcakes sku jag kuna död för :D Jag hoppas du trivs!!! :) kram!

2012-03-11 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0