This is my home. For now.

Nu hender e ba sama vanli som varinda varda. Arbeite me typ sama schema.
I sundas fo ja å ita lunch ti Panera Bread me Maria å Lina (båda från Colombia). San föla ja heim Maria som sko buri arbeit å fo tibaka ti Shipyard på bio me Lina, vi skåda Friends with kids. He va heilt lycka på vissa stella, men int sko ja skåda e ein gang til int. Så trailer åv What to expect when expecting, å he verka lycka, så he ska ja sij ti nest!

Igår hadd ja en par tim ledit mitt i dan, så ja träffa Kira (tysk) vi starbucks.
Ida har dan siitt ganska samaleis ut som vanlit, ba et ja int fick ta na paus så leng båna soudd, utan vi plocka ihop all gambel beibikläda å la lappa på döm me namne, beskrivning, storleik å prise. Hon ska nemligen seli döm på na event.

Ja hinda int ta na bild på rume min tå ja kom hij, furi ja rådda ner e. Men ida har städerskona ve hij, så ja kneft några bild. Så jer har ni rume min:


Sendzi min, obviously. Ti vänster har ja en.. krubbå? :D Vaggå? Men he er fylld me kleda min.. Å på höger sidå åv sendzi finns inbyggd hyllona å lådona.


En stola som ja pa ha sängöverkaste å extra kudda på, å byrålåda min.


Blå rume er Alexas, ter imillan finns badrume ti vänster å trappuna ner ti höger. Tå komber kläskrubbe min, tv, en lillan dör me speile ti en skrubb full me tavara åså er vi tibaka ti vaggå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0