Take a bite and suck my blood.

Nåjaa, nu finns e trolitvis en orsak ti min ondeli exem på ryddzi/nacka. Ja har bed bugs! (Alltså vägglösa).
Igår tå ja sko fa å sova så lyfta ja på kudde min å naslags insekt sprang iveg, så hitta ja e i enda åv sendzi å fösöka ta live åv e, men he sprang iveg å fösvann. Ja trösta int googel åpp e helder, fö ja visst et ja rej sko ha svårt att sova ba åv att veta et ja har na dzur i sendzi min.
Så ida tå ja hadd paus sat ja i sendzi me dator min, å ja tyckt et nating sprang om me på tetzi. Så skåda ja nogatari å så sama insekte spring vidari, men he stedd å ja fick döda e. To bilde åv e (såklart), fö ti sij e nember utan att faktist fa nera e. Så googla ja e, å visst likna e he som google sa att var en vägglös. Så ja fo ner å bireett åt värdmamma va ja trod, så skåda on turvist på ryddzi min å på google. Hon konstatera et he bra kan va frågan om vägglösa, så hon ringd runt naiti å fixa nan att koma å skåda hij imårån.
He hemskast er et di sa et ja ska fortseti ti sova i sendzi min! Herrigud.. Tror int e val na mytzi sömne inatt.
Å ida tå ja sko tvätt kläda min så tömd ja tvättkorji me reinkleda i senzti min så et skånå kläda sko ha rume i e, å san tå ti va rein så kippa ja döm i sendzi, så et ja sko vik allt på ein gang. Men nehepp, he va ju int så bra, fö nu måst ja tvätt aaallt på nyyt. Å imårån ska ja bok läkartid åt me.
Bläh! Deher er int na rolit. Ti har trolitvis komi från NY elder DC. Ja googla "bed bugs" å namne på hotelle, å he kom fram et båda hotella (NY å DC) har bed bugs elder har hadd.

På tal om trevli sakre, så tzöft ja entligen solglasögona åt me ida!

PS. san tå ja kan ladd åpp bilda hij så får ni sij bilde på en vägglös! (He er just nu i en plastpåsa på bode min).


Waah! He gar tydligen ti ladd åpp vissa bilda! Jer er nutå jag på KISS 108

Jahapp. he var tydligen bara ein bild som gad ti ladd åpp..

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH NO!!! Usch va ecklit. Finns int e na annan seng som du kan sova i? Hoppas di får utrota döm fort.

2012-05-24 @ 12:31:54
Postat av: Anna

Förra kommentare var åv me, veit int vart namne försvann....? (Anna)

2012-05-24 @ 12:35:54
Postat av: Lena

He va dömde som on ringd till som sa et ja ska sova i sendzi min :/ Men ja tyckt e va så obehaglit så ja soud på en luftmadrass i rume min :D

2012-05-24 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0