27 Januari 2013

Igår på mårne fo ja ett Emma å vi fo ett Sandra. Vi fo å möt Rebecca ti Brewed Awakenings på lunch/kaffe. Satt ter ganskaså leng, fo ti matbode å tzöp mate ti kvellde. Ja visa runt E&S i Cohasset, fo ti oss å vent på att Amanda sko val feedi (hon kom heim från reismåna he dan å Sandra kom heim dan furi). Så san fo jag å S ett A åså fo vi heimtibaka å burja laga mate - två olika pizza, sallad å kladdkakå me bere å vitchokla. Kajsa, Hanna å Lisa kom tij furi vi burja ita å Rebecca kom en varv me Thea (5 åri värdbåne). Vi hadd riktit rolian kvelld! Emma, Sandra å Amanda lömma ti natte, så tå resten fo heim så skåda vi 1½ film å somna i vadasrume (Sandra på två stola utan armstöda vänd mot varader, Amanda på såffå å jag å Emma deila på en breidan luftmadrass). Ja flytta me san ti eiji sendzi, haha, så Sandra to min ställe på luftmadrasse, föstar int ens ho on i fösta burjane ens somna i stolona! Så int så bikvämt ut (hon er lang).
 
Emma & Sandra på Brewed Awakenings
 
Midda
 
Gästa
 
Efterrätt
 
Ida åt vi typ brunch, så vi steikt bacon, ägg å toast + pålägg. San fo vi på bio å skåda Django, he va bra'an film! Int tokan som ja pa skåda på, men bra entå. Baket bio fo vi ti Red Mango å san tzuussa ja heim all. 
Kom heim å vila liti, fö att san kl 7 fa ti Hingham Beerworks på Sandras å Amandas hejdåmidda å kom heim fö typ en halv tim san (halv 11?).
 
Mårånmål
 
 
Sandra & Emma
 
Lisa & Amanda
 
Amanda & jag
Jag & Rebecca
 
Deila quesadilla me Rebecca ti förrätt (har int na bild på "rittiga" mate min fö ja fick ti föst int heilt reett som ja hadd bistellt å va så hungrå san tå ja fik e så ja int to na bild, haha..)
 
"Big Dig" brownie Sundae (don't worry, vi deila he å me Rebecca)
 
He er creepyt att va eismen hij heim.. Men men, int kan man na. Som tur böva int ja va he båda nätre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0