Gent

Gårdan valt spendera i Gent, som all ader hij tycks ha ve till förutom jag. He va gårr mysian stan, inda minus var et tågstation er 15-20 från centrum om man gar. 
Vi fo 9 på mårne me tåg som tar 40 min, meen, pga tekniska problem så satt vi 2h 20min i tåg. Men, fram kom vi ju. Vår listå hadd ba två punkt som var Primark och nasåsan slott mitt i stan, å deher gangå så dzo vi faktist allt på listå! ;)
 
 
 
 
 
Clutch, fast e på bild sir ut att va i börs storleik så er e stör.
 
Sminkveskå
 
 
Fo in ti en English Bookshop som va gårr myysi, terifrån tzöft ja rosa botzi fö 3€. (Anna botzi er från Luxemburg tågstation)
 
 
 
Kom föståss int ut me såsten liti shoppase ur Primark, men resten er undikläda, sovan shorts osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0