Monday

Tjohej!
 
Ida har ja leedit, så ja fick äntligen sova ådentlit imårn! San har ja ve å shoppa ti en billian ställ ter di har liti allt (gårr rolit!) åså ti matbode. San fo ja å tvätt kläda, vilket to liti länger än e sko ha boda, fö tij var en kar så byggd ein åv tvättmasina å ein törktumlar, san tå an va feedi så sa an att ja får törk kläda gratis 15 min i he som an just fixa (annus er e 0,50€/8min å ti tvätt kläda kostar 4€/masin). Nåå, san et 15 minut så var di ju ännu kalld å våt, så ja fick byt ti en annan..
 
 
Men va entå glad tå ja fo heim fö ja fick buri legg ny billi skräpe min på ställa sin i rume min! Kvalite på döm er ju int he bästa, men who cares.
 
Allt deher fö 31€. Ter er tå 3 handduk, två tzökshandduk, fövaringslåda som hadduka er i, ljusa, ljuskuppa på en brickå me småsteina, ljusboll-slingå, en kupp fö pennona, colourcatcher ti tvättmasin, 2 x tarrona + kritå, kuveera, tejp, tokode blada så deilar innehålle i en mapp, 2 x tzerbrä, zip lock plastpåsona, smink organizer, smyckes hållar och en deodorant.
 
Inda probleme ja nu har me deher er att ja int har na tändar.
 
Sir int så bra ut jer, men he valt gårr mysit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0